miercuri, 16 decembrie 2009

Culisele campaniei electorale în varianta Hrebe senior

“Am stat foarte mult pe gânduri, mi-a trecut prin gând şi am vrut să evit orice fel de dezbatere şi am avut această chestiune între a alege între miercuri şi joi, aici era clinciul în care puteam să rup această chestiune, numai că între timp începuseră atacurile cu vezi doamne, vizavi de laşitatea domnului Geoană care nu vrea să participe la dezbateri. Decizia mea a fost atunci să facem această dezbatere, am ales ziua de joi, deşi domnia sa este în forţă în ziua de joi, pentru că este violetul acela pe care îl purta, dar e altă chestiune în care nu vreau să intru... O să discutăm.... Deci în ziua de joi în general Băsescu este în formă maximă pentru că cel puţin cei care se ocupă de ezoterie ştiu ce înseamnă Ziua Flăcării violete, şi dacă aţi observat cei din PD-L purtau violet şi cravatele, şi pulovărele, şi pulovărul pe care îl purta Băsescu. Deci există o filiaţie aici. Eu cred în treaba asta, dar nu e cazul să dezvoltăm aici, putem să facem o emisiune separată”

Mai multe despre Flacăra Violetă aici şi aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu