marți, 29 mai 2012

Colegiul Naţional de Administraţie şi rectorul său


C.N.A. (Colegiul Naţional de Administraţie) este o instituţie de tip şcoală care "are rolul de a asigura cadrul instituţional la nivel naţional şi strategic pentru pregătirea în domeniul administraţiei publice". Instituţia organizează cursuri de formare profesională continuă pentru lucrătorii din administraţia publică, fie aceştia funcţionari publici sau persoane angajate în baza unui contract de muncă.

Rectorul acestui colegiu, aşa cum apare pe site, este prof. lector av. Prodan. Prenumele acestui domn Prodan nu este menţionat. Aş fi curioasă să ştiu dacă este vorba de Ioan Grigore Prodan, preşedintele FSUATR (Federaţia Secretarilor Unităţilor Administrativ - Teritoriale din România) sau despre Ioan Grigore Prodan, Şeful Poliţiei Animalelor şi comisar general al organizaţiei Comisariatul pentru Societatea Civilă :))?. Altfel spus, este aceeaşi persoană care, în urma cu cîţiva ani, şi-a schimbat prenumele în Emilian motivînd acest demers astfel: "Mi-am schimbat numele (prenumele - n.a) întrucât am fost numit cavaler al ordinului de Malta. Existau confuzii cu numele meu în cadrul Ordinului Suveran al Sf. Ioan al Ierusalimului şi am vrut să le elimin.''? 

Mă ajută cineva?
Celui care mă ajută îi ofer ca premiu o poveste despre Colegiul Naţional de Administraţie :).

13 comentarii:

  1. Este aceeasi persoana.Emilian Prodan de la Politia Animalelor, ONg infiintat de el, cu complicitatea unor amici de la Interne.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fel de om este dl Prodan? are istorie in spate as fi curios pt ca mi se pare ca l-am cunoscut mai demult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că are istorie de şarlatan în spate ... şi în faţă aşijderea :)

      Ștergere
  3. De maaaare sarlatan chiar...un ,,preot" fara scrupule care nu sta de vb cu tine fara sa incerce si de cele mai multe ori sa si reuseasca sa te jegmaneasca de baani.. Muulti baaani!! Pt diverse interventii, diplome cu care n-ai ce sa faci nicaieri, legitimatii nefolositoare s.a.m.d cunoasc fff multe pers tepuite de acest asa-zis ,,preot", asa-zis ,,avocat" in Baroul lui Bota

    RăspundețiȘtergere
  4. Un om care nu-si plateste angajatii cu lunilee,Care nu-si plateste chiria unde isi are sediul cu toate falsitatile alea de institutii pe care le-a infiintat speculand legile din Ro, care a fraudat pe toti cei ce i-au calcat pragul sediului CSCului unde are el biroul si care si-a cladit in 5 ani toata averea cu banii bancilor pe care nu i-a mai dat inapoi.. Are peste 4 dosare de credit si in jur de 4 mil € de dat inapoi doar ca bancile nu mai au pe ce sa-i puna sechestru pt ca are totul pe numele parintilor lui si astfel va fi din nou actionat in penal asa cum de altfel mai are alte 2 dosare de trafic de influenta pe rol deschise de o multime de alte victime..este incredibil cate titulaturi a putut integistra la Osim acest sarlatan si cati bani a putut face pe seama acestor denumiri pompoase ale ong-urilot lui cu care a reusit sa prosteasca pe cei naivi si fara experienta cu excrocii.. Feriti-va ca de ..... De el

    RăspundețiȘtergere
  5. Acuma e la bau bau Gherla cred

    RăspundețiȘtergere
  6. Haha ... abia acum am văzut mesajul ! N-aş putea spune că nu mă bucur !

    RăspundețiȘtergere
  7. da, tot ce scrie mai sus e adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  8. ..penitenciar Ploiesti...

    RăspundețiȘtergere
  9. NU mai spuneti povestea promisa? suntem curiosi ce mai stiti dvs si nu stim noi!

    RăspundețiȘtergere