sâmbătă, 28 iulie 2012

A vota sau a nu vota?


Opţiunea mea din 29 iulie va fi o decizie bazată pe încredere: încrederea pe care o am sau nu o am în actorii referendumului.

De ce nu am încredere în Crin?
- pentru că deviza lui este "mă fac frate cu oricine pînă trec puntea" (Voiculescu);
- pentru că altă deviză este "cine nu e cu noi e împotriva noastră"  (trădătorii Chiliman, Patriciu, Djuvara, Câmpeanu, Cioroianu);
- pentru că a ţinut să ridice miza unui referendum care nu îl viza, prin anunţarea ieşirii din viaţa publică;
- pentru că şi-a înşelat alegătorii, lipsind de la serviciu  (în perioada decembrie 2008 - decembrie 2010 a avut prezenţă de 1,3%, iar în legislatura septembrie - decembrie 2011 prezenţa a fost de 0 %);
- pentru că are un discurs vadimist, prea populist pentru gustul meu;
- pentru că ceea ce îl conduce este ura împotriva lu Băsescu: "ori tu, ori eu";
- pentru că la alegerile europarlamentare şi-a aşezat soţia pe o poziţie eligibilă , în faţa lui Cioroianu şi a Renatei Weber

Despre încrederea în Ponta sunt dezgustată să mai scriu. Aştept să-şi dea demisia.

Deşi încrederea mea în Băsescu s-a erodat mult în ultimii ani, a rămas încă la un nivel care depăşeşte pragul minimal de încredere.

Simplu spus, dacă ar trebui să plec într-o călătorie riscantă în jungla amazoniană şi ar trebui să-mi aleg un partener de călătorie dintre cei trei, l-aş alege pe Băsescu. Mă risc cu Băsescu, tocmai pentru că ştiu ce riscuri îmi asum!

2 comentarii:

  1. buna ideea ! ia-ti-l,si pleaca cu tot cu increderea ta in jungla voastra.poporul a zis altceva-si va zice pina scapam de voi.toata politica post-decembrie89 a fost pusa pe distugere,dar ca astia...nimeni.scapam de cuiul din talpa si apoi mai vedem.ca nici ponta sau antonescu sau nimeni nu au abonament la supt vlaga acestui popor prea rabdator si...atentie!!! de loc prost cum il credeti voi.Scoatem cuiul actual si boldim ochii la vot mai bine-pe cine alegem. si dam jos tot pina s-or trezi si marii alesi. nimeni nu e mai presus de interesul national.Sa zboare orice de la putere daca nu tine cont de bolnavi,invatamant,necajitii soartei si celelalte prioritati(locuri de munca,etc)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am un comentator educat ... sunt din ce în ce mai puţini cei care ştiu să scrie corect ia-ţi-l ... felicitări! În ceea ce priveşte opiniile politice nu văd intriga :)

      Ștergere