vineri, 27 iulie 2012

Dialog neimaginar Andrei Pleşu - Crin Antonescu

Crin Antonescu: Am pus rămăşag cu mine şi onoarea mea, ori tu, ori eu!

Andrei Pleşu : Eu as defila prin tot Parlamentul Romaniei, printre toti guvernantii Romaniei, cu intrebarea “Ce stii sa faci?”. Si as incepe in primul rand cu tine, domnule Crin Antonescu: “Batrane, ce stii sa faci?” Arata-mi si mie o dexteritate. Stii sa faci un scaun? Stii sa scrii un text de istoric, cum zici ca esti? Arata-mi ceva. Arata-mi ca poti si altceva in afara de clampaneala. Uita-te la CV-ul lui Mitterrand, al lui de Gaulle, al lui Helmut Kohl. Sunt oameni care au crescut intr-o anumita calificare umana si profesionala. Nu se poate sa te trezesti peste noapte conducand un stat si spunand “Ich bin ein Berliner”.
 
Crin Antonescu
: Votaţi de mână cu Dumnezeu!

Andrei Pleşu : Eu nu sunt dispus sa-mi introduc pe agenda ceva care mi s-a impus prin manevre pe care le socotesc discutabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu