luni, 15 octombrie 2012

Becali liberalul

"Orice ordin voi primi de la PNL îl voi duce la îndeplinire. Asta înseamnă cu PNL o să aibă o strategie politică şi eu ma voi încadra în ea." - Gigi Becali

Deschid televizorul: Gigi Becali e omniprezent. Ştiri cu şi despre Gigi pe Realitatea, pe RTV şi pe Antena 3. Mă opresc la un tolcşou cu Florian Bichir şi Rareş Bogdan.

Realitatea TV. 18:50.
"PNL, de la Brătianu la Becali"

"Cu femei nu mă concurez … Bă …Sulfamida Barbu ... Măscăriciul de Preda .. nu dau doi bani pe el … mă compar eu cu papagalul … După 3 ani a început să-şi cumpere un pulover … Vorbesc cu el ideologic … Ideologia nu e dacă o citeşti. O ai în inimă. ... Iertare, iertare, iertare ... Dar trădarea nu o iert."

Să fie domnul liberal Gigi amnezic sau, în opinia domniei sale, sînt mulţi papagali printre politicieni? Astăzi se războieşte cu papagalul Preda. În urmă cu 7 ani îl numea "Very Important Papagal" pe actualul său coleg liberal Tăriceanu ... Cu puţină răbdare, se pregăteşte papagalul Crin. 

Gigi, campionul anacolutelor: "La ora asta e bine pentru România, parerea mea este să terminăm ... mama mea îmi spunea rămâi acolo ... io în opinia mea este să facem bine pentru ţară. Începem o viaţă nouă cu Ponta şi Antonescu. Îmi pare rău şi pentru Antonescu să mai aştepte doi ani. Dar are răbdare."


Gigi, despre justiţie: "Şi faptele cum s-au întîmplat să aibă mare grijă ministrul doamna Pivniceru ca să nu desemneze la departamentul anticorupţie pe domnul ... cum îl cheamă ... care şi-a depus candidatura ... cum îl cheamă ... da, care e procuror ... las' că-mi amintesc ... Claudiu Dumitrescu, care a spus la prima mită: corupţie. În opinia mea, cred că DNA are la ora asta nişte procurori incoruptibili, dar trebuie să aibă un alt cîrmuitor care să-i pondereze. Ei sunt foarte răi şi incoruptibili şi e bine asta, dar dacă au şi un om rău cum era Morar inventează dosare. Legea trebuie să fie mai mult decît matematica, trebuie să fie sfinţenie."

Gigi, despre limba română: "De ce sunt aşa naţionalist? Pentru că România trimitea bani în Grecia şi Albania ca bunicii mei să înveţe limba română."

Gigi, dînd exemple de oameni de stat pe care îi apreciază: "Oameni de stat ... daţi-mi voie, sper să mă gândesc foarte mult, e prea mult spus om de stat dar, oameni care îmi plac e ăla ... Şova, chiar şi Corlaţeanu şi ăla ... nu ştiu cum îl cheamă ... e ministru la PNL ... care e tuns scurt aşa."

Gigi, despre finanţarea PNL: "Nu pot să spun nimic pînă în momentul cînd vorbesc. O să dau cît permite legea. O să dea fiecare rudă cîte 10.000. O sută de rude cîte 10.000"

Gigi, despre Ponta şi Antonescu: "Cu ştate vechi curaţi ca ei nu găsiţi."

Gigi, despre statutul său de demitar: "În opinia cred că numai astăzi USL-ul a cîştigat 3%. Eu, vă daţi seama de aia mă bucur că am intrat în partidul ăsta ... sunt lucruri pe care le-am construit cu mîna mea în politică. Deci lumea trebuie să înţeleagă un lucru: un demnitar nu trebuie să reprezinte, un demnitar nu e chemat să reprezinte că nu dă concurs la Cannes, nu trebuie să reprezinte, ci să facă ceva. Să se facă diferenţa nu dacă te reprezintă dacă e intelectual sau ce e. Domnul profesor Nistor a venit odată cu Cristian Preda ... domnule, pe cuvîntul meu, diferenţă de la cer la pamînt, diferenţă de clasă: ăsta are diferenţă de clasă, ălălalt e un sărăntoc ... nu înţeleg cum a ajuns profesor universitar ... io ar trebui să ajung profesor mondial!"

Gigi, despre Cristian Sima: "Io l-am sunat. ... Cei puternici îi ajută pe cei slabi. ... Păi i-am spus: vino la mine la palat, îţi fac o cameră la palat şi să vedem cine se mai ia de tine ... vorbesc cu Dimofte. Te protejez numai dacă dai banii înapoi. Io nu protejez escrocii ... în cît timp dai banii înapoi. Şi vii, îţi fac birou, îţi dau capital de lucru.  Bă băiatule, te iau io de la aeroport, te duc la palat, îţi dau io birou. Vorbesc io cu Dimofte. Îţi convine? Da' ... nu apeşi pe butoane decît unde spun eu. El îmi divulgă inteligenţa lui, dar io iau hotărîrea finală pe ce buton apasă ... Piaţa asta de capital este o ruletă financiară cu laser cu magnet, adica ţi-o bagă bila într-un număr. Dacă eşti băiat deştept, pentru că ei, aştia mai marii financiari îi adună într-un buget şi dau lovitura de graţie. Dacă eşti băiat deştept şi nu eşti lacom. El, de exemplu Sima a cîştigat, dar a intrat într-o criză financiară şi a riscat, a intrat în ruleta financiară."

Final de emisiune "Să mulţumim împăratului Hristos că a făcut posibilă emisiunea asta."


Update: RTV, ora 20:32
"Imediat: Becali, în direct la ultima oră" cu Cătălin Striblea ...

Gigi, despre sprijinul pnl-iştilor: "Consilierul domnului Stolnici m-a sunat şi mi-a spus: dacă aveţi nevoie contactaţi-mă ... domnul Stolnici care vă iubeşte şi vă va sustine... Dar io vreau să trec acest examen în PNL fără pile."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu