sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Realitatea de pe ecran

Ieri seară am urmărit uimită un nou format de realitişou (nou pentru mine, căci lansarea pe piaţă a fost în noiembrie trecut): "Închisoarea păcătoşilor". Într-o casă împânzită cu camere video, au intrat în 2010 opt păcătoşi. Şi, prin eliminări succesive, ca în povestea cu 10 negri mititei, au rămas doar cinci - Daniel Condamnatul, Oana Nimfomana, Paula Obeza, Cătălin Agresivul şi Mădălina Narcisista. Pe saitul postului ce găzduieşte acest spectacol ni se spune că "în emisiune se face terapie şi consultanţă psihologică", iar participanţii "încearcă să scape de himerele vieţii cu ajutorul echipei de specialişti condusă de dr. Cristian Andrei". Trebuie să recunosc că m-a surprins neplăcut să aflu că, după "9595" şi "Tribunalul poporului", Cristi, fostul meu coleg de facultate câştigă bani din "Închisoarea păcătoşilor", făcând terapie motivaţională în direct cu o prostituată de lux şi cu asasinul controversat al Mihaelei Runceanu.

Şi pentru că trec printr-o perioadă masochistă, astăzi am urmărit şi "singurul reality show în care nu există prezentator". Cinci persoane selectate de către organizatori discută în direct despre diferite subiecte, fiind provocaţi la dezbateri de mici fragmente video care rulează din când în când pe un ecran LCD. Nu prea am înţeles de ce se cheamă emisiunea "Cine-i şefu" şi, navând răbdare să urmăresc sfârşitul dezbaterilor, nu am aflat nici cine a fost şeful, nici cine l-a ales.

Oricum, promit să nu mă uit în reluare la niciunul din aceste şouri. Mai bine mă relaxez cu "Noră pentru mama"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu