marți, 16 martie 2010

Mă vând pentru mai puţin: 200 milioane euro negociabil!

Redau mai jos o postare interesantă a lui Florin Puşcaş, pe voxpublica

"Domnule Boc, angajaţi-mă ca să economisiţi 250 de milioane de euro!

Vorbesc serios domnule Boc. Am aflat de pe site-ul Ministerului Comunicaţilor şi Societăţii Informaţionale că aţi aprobat strategia naţională e-România. Care strategie e, de fapt, un site, dar, dacă aşa aţi vrut dumnevoastră să-i spuneţi, mă conformez. Tot din comunicatul de pe site-ul meţionat am aflat că aţi aprobat 500 de milioane de euro pentru strategia asta sau cum convenisem să-i spunem. Bine, ca să fiu corect până la capăt, trebuie să menţionez că pe site-ul ministerului am ajuns de pe un blog (nu daţi click pe link domnule Boc pentru că nu o să vă facă plăcere ce o să vedeţi acolo).

Domnule Boc, eu nu aş vrea să fiu din categoria celor care caută nod în papură şi critică fără să propună soluţii la schimb. Nu sunt un detractor de meserie. Sunt un tânăr familist, în curând tată şi aflat la limita dintre o viaţă trăită cu minimum necesar şi sărăcie. Mă gândesc şi la mine, însă am în vedere şi reputaţia dumneavoastră. Nu se poate să fiţi înjurat şi la TV şi pe bloguri şi pe twitter şi pe oriunde mergeţi. Aşa că vă fac o propunere. Treceţi-l pe linie moartă pe Ministrul Comunicaţiilor (oricum v-a minţit când a vorbit despre cheltuieli minime) şi angajaţi-mă pe mine.

Socoteala e simplă domnule Boc.

“Astfel, în 2010 vor fi alocați 245.100.000 lei, în 2011 – 714.500.000 lei, în 2012 – 575.800.000 lei, iar în 2013 – 364.800.000 lei.
Strategia națională e-România urmărește modernizarea statului prin informatizarea interacțiunii cu cetățenii și companiile. La nivelul PIB, contribuția și efectele informatizării serviciilor publice se vor cifra la 90 de milioane de euro în 2010 și 190 de milioane de euro în intervalul 2011-2013.”

Eu mă ofer să fac toată strategia asta naţională la jumătate de preţ. Negociabil! Dumneavoastră investiţi 250 de milioane de euro şi în 2013 veţi trece pe profit. Mai exact, contribuţia “strategiei” la PIB va fi de 280 de milioane de euro. Scoatem investiţia de 250 de milioane şi rămâneţi cu 30 de milioane pentru zile negre. Cam aşa cum sunt acestea pentru majoritatea românilor (nu şi pentru guvern, evident).

Vă asigur încă o dată de seriozitatea propunerii şi aştept răspunsul Dumneavoastră!

Cu stimă,
Florin Puşcaş"

Notă: Io, Dana Popescu, ofer mai puţin pentru munca pe care aş putea s-o fac cu o mini-echipă: 200 milioane euro, negociabil.

UPDATE, ora 22:50 - Am scăzut preţul la 125 milioane euro, negociabil.

Un comentariu:

  1. :)) În ritmul ăsta o să ajungem şi la preţul corect, tot scăzând câte 50 de milioane.

    RăspundețiȘtergere