La Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, la telefonul 021 3106375, după ce sună ocupat aproximativ o jumătate de oră, dacă mai ai răbdare şi aştepţi să ţârâie de 5 ori, reuşeşti să intri în legătură cu robotul.
"Aţi sunat la Inspectoratul regional protecţia consumatorilor Bucureşti Ilfov ... ". O voce masculină îţi dă informaţii foarte utile: adresa din str. Transilvaniei nr.2, sector 1, numărul de fax, programul zilnic de relaţii cu publicul de la 9 la 17.00. Aceeaşi voce îşi spune că adresa pentru mesaje electronice o găseşti pe site-ul anpc :)
Urmează o pauză de câteva secunde şi apoi o altă voce, de roboţică, îţi transmite următorul mesaj: "Regretăm, nu mai există spaţiu pentru a înregistra mesaje".
Aceeaşi poveste şi daca suni la telefonul 021 9660
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu