- electronice (ex: înfiinţarea de firme, avize de construcţie, schimbarea adresei, plata taxelor şi impozitelor);
- de informare on-line (ex: transport, justitie, agricultură, turism);
- suport (ex: interoperabilitate, autentificare, Punct Unic de Contact, facturare electronică".
Deci "avem" (un verb mult folosit şi apreciat de G.S. în declaraţiile sale publice) un portal, un concept sau o strategie de 500 de milioane Euro, adică în jur de 680 de milioane USD.
Daca va fi un website, avînd în vedere jumătatea de miliard investită, eRomania va ajunge în Top 50 cele mai scumpe site-uri din lume, pe poziţia 42, imediat după aol.com 708,516,110 USD şi geocities.com 708,585,127 USD şi înaintea gmail.com 670,435,385 USD, wordpress.com 656,653,810 USD, microsoft.com 614,359,485 USD sau adobe.com care a costat doar 471.740.862 USD.
Sursa o puteţi consulta aici .
Update: Pentru a fi riguroasă, am calculat valoarea exactă a eRomania, conform datelor din comunicatul MCSI, şi aceasta este de 1.901.000 lei, adică 465.919.000 Euro şi doar 637.555.000 USD (la cursul valutar din 18 martie 2010). Adică este doar pe poziţia 44 în Top 50!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu